Zestawy produktów od -10%

Zobacz

Jakie dostępne są metody płatności w sklepie?

1. Płatność przelewem:

Promees Group Sp. z o.o.
Piotra Skargi 121
95-200 Pabianice

mBank 36114020040000380274603122
W tytule przelewu prosimy wpisać kod zamówienia.

2. Płatność za pośrednictwem systemu Paypal

3. Płatność za pośrednictwem systemu PayU

4. Płatność przy odbiorze

Czy produkty są produkowane w Polsce?

Tak, cała kolekcja P R O M E E S jest wykonywana w Polsce, surowiec wykorzystywany przy produkcji jest również polskich producentów.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Produkty są wysyłane w większości do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL lub do Paczkomatu InPost. W czasie wzmożonej sprzedaży czyli w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Walentynek, Black Friday, Dnia Kobiet oraz w czasie trwania promocji czas realizacji zamówienia może się wydłużyć od 2-7 dni roboczych. Czas dostawy zależy od wyboru dostarczyciela. 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

W momencie wysyłki KURIEREM klient otrzymuje numer trackingowy paczki drogą elektroniczną.

Ile kosztuje wysyłka?

Paczkomaty InPost - 10,90 zł

Kurier InPost - 10,90 zł

Kurier InPost za pobraniem- 15,90 zł

Przesyłka kurierska DHL - 13,90 zł

Przesyłka kurierska DHL do punktu - 12,90 zł

Przesyłka kurierska DPD - 14,90 zł

Przesyłka kurierska DPD do punktu - 14,90zł

Przesyłka Kurierska Pobraniowa DPD - 17 zł

Jak dokonać zwrotu?

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Dostawa i zwroty

Jak mogę się skontaktować z PROMEES?

Napisz do nas na FACEBOOK/PROMEESPL lub wyślij maila na biuro@promees.pl.

Czy mamy punkt stacjonarny? 

Tak, zapraszamy do naszego butiku na ul. Nawrot 2a w Łodzi

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, zapraszamy do naszego butiku na ul. Nawrot 2a w Łodzi, proszę najpierw sprawdzić dostępność produktu pn-pt 14:00-19:00 sb 9:00-12:00 nr. tel. 510333800