OBSŁUGA KLIENTA

Masz pytania? Jesteśmy zawsze gotowi aby odpowiedzieć!
Zadzwoń 731-188-846, 509-608-889 albo wyślij
maila info@promees.pl

FAQ

Na jakie dane wysłać przelew?

Promees Mariusz Stawiński

Piotra Skargi 121

95-200 Pabianice

 

mBank 36114020040000380274603122

W tytule przelewu prosimy wpisać kod zamówienia.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Produkty są wysyłane w 24 godziny oz zaksięgowania wpłaty za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS i Pocztą Polską. Czas dostawy zależy od wyboru dostarczyciela. 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

W momencie wysyłki KURIEREM klient otrzymuje numer trackingowy paczki drogą elektroniczną.

Jak dokonać wymiany?

Pobierz formularz TUTAJ oraz napisz do nas maila info@promees.pl W wiadomości zwrotnej otrzymasz nadany numer sprawy, który należy umieścić w formularzu obok numeru zamówienia.Produkty w ramach wymiany wysyłane są do klienta kurierem za pobraniem w wysokości 14 złotych (koszt ponownej wysyłki)

Ile kosztuje wysyłka?

Przesyłka Kurierska UPS - 11 zł

Przesyłka Kurierska Pobraniowa UPS - 16 zł

Kurier 48 POCZTA POLSKA - 9 zł

Jak dokonać zwrotu?

Pobierz formularz TUTAJ oraz napisz do nas maila info@promees.pl. W wiadomości zwrotnej otrzymasz nadany numer sprawy, który należy umieścić w formularzu obok numeru zamówienia.

Jakie są warunki zwrotu produktu?

Z chęcią przyjmiemy zwrot lub dokonamy wymiany. Produkt musi posiadać wszystkie oryginalne metki, etykiety oraz naklejki zabezpieczające.Produkt nie może być noszony, prany lub odbiegać od oryginału. Produkty niespełniające tych warunków nie będą podlegać zwrotowi lub wymianie. Na zwrot lub wymianę produktu klient ma 14 dni, licząc od momentu dostarczenia przesyłki.

Jak mogę się skontaktować z PROMEES?

Napisz do nas na FACEBOOK/PROMEESBUTIK lub wyślij maila na info@promees.pl.