Wszystkie zestawy teraz! -15%
Zobacz

FAQ

Jakie dostępne są metody płatności w sklepie?

1. Płatność przelewem:

Promees Mariusz Stawiński
Piotra Skargi 121
95-200 Pabianice

mBank 36114020040000380274603122
W tytule przelewu prosimy wpisać kod zamówienia.

2. Płatność za pośrednictwem systemu Paypal

3. Płatność za pośrednictwem systemu PayU

4. Płatność przy odbiorze

Czy produkty są produkowane w Polsce?

Tak, cała kolekcja P R O M E E S jest wykonywana w Polsce, surowiec wykorzystywany przy produkcji jest również polskich producentów.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Produkty są wysyłane do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, DPD,  Pocztą Polską lub do Paczkomatu InPost. W czasie wzmożonej sprzedaży czyli w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Walentynek, Black Friday, Dnia Kobiet oraz w czasie trwania promocji czas realizacji zamówienia może się wydłużyć od 2-4 dni roboczych. Czas dostawy zależy od wyboru dostarczyciela. 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

W momencie wysyłki KURIEREM klient otrzymuje numer trackingowy paczki drogą elektroniczną.

Ile kosztuje wysyłka?

Przesyłka Kurierska UPS - 14 zł

Przesyłka Kurierska DPD - 13 zł

Przesyłka Kurierska Pobraniowa DPD - 17 zł

Kurier POCZTA POLSKA - 12,00 zł

Paczkomaty inPost - 11,90 zł

Jak dokonać wymiany lub zwrotu?

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Dostawa i zwroty

Jak mogę się skontaktować z PROMEES?

Napisz do nas na FACEBOOK/PROMEESPL lub wyślij maila na info@promees.pl.

Czy mamy punkt stacjonarny? 

Tak, zapraszamy do naszego butiku na ul. Nawrot 2a w Łodzi

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, zapraszamy do naszego butiku na ul. Nawrot 2a w Łodzi, proszę najpierw sprawdzić dostępność produktu pn-pt 12:00-19:00 nr. tel. 510333800


Produkt dodany do koszyka
Ilość:
Jest 0 produktów w Twoim koszyku. Jest 1 przedmiot w Twoim koszyku.
Razem
Przejdź to realizacji Kontynuuj zakupy